info@optiplanning.nl

  • OptiPlanning is begin 2010 samen met FLS GmbH verder gegaan onder FLS Nederland BV.
    Klik hier voor de website www.fastleansmart.nl



    Sitemap
    OptiPlanning, Kamille 7a
    7443 ET Nijverdal
    T 0548-618806
    F 084-7491603
    OptiPlanning, officieel VisiTour Dealer voor de BeNeLux.











    Produkten

    RICOH Duitsland gebruikt VisiTour Service

    Er moet snel actie worden ondernomen wanneer de tien medewerkers van het call center van Ricoh Duitsland in Frankfurt een service telefoontje ontvangen. RICOH staat bekend als een van de grootste productie- en oplossingsleveranciers in digitale kantoorautomatisering.

    De Duitse verkoop organisatie heeft veel grote bedrijven en landelijke service providers als klant. Deze klanten vertrouwen erop dat de printers, de multifunctionals, copiers, high-performance print systemen, fax systemen, scanners en bijkomstige software oplossingen, altijd klaar voor gebruik zijn.

    Om snelle service te verlenen is het FLS programma VisiTour Service, met klant specifieke componenten voor RICOH, in februari 2006 in het call center geïnstalleerd. "We hebben individuele service contracten met onze klanten toegestaan. Dit houdt in dat binnen de gecontracteerde tijdsperiode één van de 85 vaktechnici op locatie dient te zijn om de systemen te onderhouden of te repareren", legt Sascha Weber uit, teamleider van het centrale call center.

    "VisiTour Service identificeert tijdens het telefoongesprek automatisch welk onderhoudscontract met de onderneming is gemaakt. Doordat het systeem op de achtergrond werkt, weet het systeem op elk moment van elke persoon de positie en wordt de opdracht binnen enkele minuten verstuurd", zegt Weber. "Als één van onze technische medewerkers dichtbij de locatie van de klant is dan kan het defecte kantoorsysteem in een korte periode worden gerepareerd."

    "Dit is een groot voordeel voor onze klanten, met dank aan het snel opererende programma van FLS" prijst de call center manager. VisiTour Service houdt ook rekening met speciale taken voor RICOH. Het zorgt er met zekerheid voor dat alleen een technisch medewerker met de respectievelijke kwalificaties, bijvoorbeeld voor het repareren van kleuren copiers of multifunctionals, naar de klant wordt gestuurd. In het geval een technisch medewerker uitvalt, herschikt het systeem supersnel de opdrachten naar collega's: altijd met als doel een kwalitatief hoge klanttevredenheid van RICOH kantoor automatiseringsoplossingen te krijgen