info@optiplanning.nl

  • OptiPlanning is begin 2010 samen met FLS GmbH verder gegaan onder FLS Nederland BV.
    Klik hier voor de website www.fastleansmart.nl



    Sitemap
    OptiPlanning, Kamille 7a
    7443 ET Nijverdal
    T 0548-618806
    F 084-7491603
    OptiPlanning, officieel VisiTour Dealer voor de BeNeLux.














    Klanten aan het woord

    Hermes Technische Klanten Service

    "We hebben meer als 10 jaar ervaring in gecentraliseerde IT ondersteunende route planning. We kozen voor VisiTour vanwege de indrukwekkende functionaliteiten, vanwege de reactie tijden van de standaard oplossing en voor de snelheid en gemak waarmee het kan worden ingericht."

    Frank Hinsch, Hermes Technische Klanten Service

    Bosch und Siemens Haushaltsgeräte GmbH (Huishoudelijke Apparatuur)

    "De integratie van VisiTour's grafische componenten met ons eigen klantservice systeem was in een paar dagen gerealiseerd."

    Jörg Schneider, Bosch und Siemens Haushaltsgeräte GmbH

    Intersnack Knabber-Gebäck GmbH & Co. KG (Nibble Snacks/ Potato Crisps)

    "Ondanks de toename in te leveren goederen hebben wij de rittenplanning geoptimaliseerd en hierdoor de vrachtkosten drastisch verminderd."

    Alferd Müller, Hoofd Verkoop , Intersnack Knabber-Gebäck GmbH & Co. KG

    Homann GmbH & Co. KG

    "Onze eisen zijn voor 100% ingevuld. Je merkt snel dat, door de slimme samenhangende detailverwerking en gebruikersvriendelijkheid, VisiTour Enterprise speciaal ontworpen is om aan het veldwerk tegemoet te komen."

    Heinz Hintermeier, Hoofd Nationale Verkoop, Homann GmbH & Co. KG, Dissen

    Bahlsen GmbH & Co. KG

    "Door Cargo te gebruiken zijn we in staat om onze gehele goederen stroom en bijbehorende kosten te optimaliseren. Sinds we online toegang hebben tot relevante noodzakelijke data zijn we in staat om flexibel te reageren op nieuwe logistieke eisen."

    Bernhard Weinrich, Bahlsen GmbH & Co. KG

    ABX Logistics Rheinkraft

    "Door Cargo te gebruiken hebben we een grotere transparantie in onze logistieke werkprocessen bereikt."

    Johannes Menschel, ABX Logistics Rheinkraft

    Knauf Interfer AG

    "De samenwerking tussen onze zuster organisaties zijn met behulp van Cargo versimpeld. We hebben nu betrouwbare data over onze eigen vrachtauto's waarbij service leveranciers zich aan de krediet procedure hebben aangepast."

    Martin Klüe, Knauf Interfer AG

    RICOH Duitsland

    "We hebben individuele service contracten met onze klanten toegestaan. Dit houdt in dat binnen de gecontracteerde tijdsperiode één van de 85 vaktechnici op locatie dient te zijn om de systemen te onderhouden of te repareren. VisiTour Service identificeert tijdens het telefoongesprek automatisch welk onderhoudscontract met de onderneming is gemaakt. Doordat het systeem op de achtergrond werkt, weet het systeem op elk moment van elke persoon de positie en wordt de opdracht binnen enkele minuten verstuurd. Als één van onze technische medewerkers dichtbij de locatie van de klant is dan kan het defecte kantoorsysteem in een korte periode worden gerepareerd. Dit is een groot voordeel voor onze klanten, met dank aan het snel opererende programma van FLS"

    Sascha Weber, teamleider centrale call center, RICOH

    Technik Service 24

    "Een van de grote voordelen van Visitour Service viel in het Call Center direct op: De gespreksduur met de klanten verkorte zich en in iets meer dan twee minuten kan onze medewerker telefonisch de schade als de exacte apparaattype nauwkeurig bepalen en wordt een reparatiedatum afgesproken. Dat bespaart tijd en telefoonkosten voor de klant. Wanneer nieuwe eisen aan het systeem worden gesteld, zijn de specialisten van FLS in staat deze eisen snel op te nemen. Deze beweeglijkheid van het IT huis in Heikendorf schatten wij bijzonder hoog in"

    Ralf Busenthür, teamleider call center, Technik Service 24

    NetCologne

    "Het project was, door het strakke schema, de meerdere projectbetrokkenen, aanpassingen aan VisiTour en de ontwikkeling van nieuwe mobiele componenten, relatief complex. De aansturing gebeurde centraal door onze NetCologne projectmanagement afdeling. Hier ontstond een probleemloze samenwerking met FLS. Door deze efficiënte samenwerking konden we ons aan het ambitieuze projectplan houden, zodat we VisiTour binnen enkele weken productief konden inzetten"

    Alexander Leenen, hoofd project management team, NetCologne

    NetCologne

    "Bij de selectie van de software oplossing was een aspect zeer belangrijk voor ons: de flexibele aanpassingsmogelijkheden van de software afgestemd op onze speciale branchebehoeften. Dit aspect werd door FLS duidelijk ingevuld. Door de inzet van VisiTour werden onze operationele procedures significant verbeterd"

    Wilfried Herter, manager Storing en Onderhoud, NetCologne

    Coffema

    "Met behulp van de dynamische afsprakenplanning van VisiTour Service hebben wij de kwaliteit van onze klantenservice nogmaals kunnen verhogen."

    Jurgen Ludwig, bevoegd projectmanager, Coffema