Call center
Wanneer klanten een call center bellen verwachten zij niet alleen een vriendelijke bediening maar ook snelle en relevante informatie waarop zij kunnen vertrouwen. Bijvoorbeeld bij het indienen van een verzekeringsclaim of bij het afstemmen op korte termijn van een afspraak met de technische dienst.
Betrouwbaar in verzekeringsgevallen
De claim afdeling van een verzekeringsbedrijf kan VisiTour gebruiken om ad-hoc te zoeken naar alle partners die zich in een bepaalde radius bevinden. Volgens vrij definieerbare prioriteiten is het mogelijk om voor de klant de dichtstbijzijnde sleepdienst of het goedkoopste regionale verhuurbedrijf of een passende advocaat automatisch te regelen en aan te bevelen.
Klanten service: Informatie binnen enkele seconden
Met VisiTour heeft u direct en exacte toegang tot alle belangrijke informatie wanneer u afspraken voor uw buitendienst regelt. Het is niet alleen mogelijk om relevante klantinformatie te checken maar ook binnen seconden de best mogelijke afspraak te laten berekenen en te boeken. Hierbij altijd rekening houdend met straatnauwkeurige planning, optimale kosten en met veel meer variabele factoren.